Boeren Golf ondedeel van de zeskamp

Boerengolf

De green is geen vlak grasveld, maar een stuk strand of weiland. De club is een houten steel met daarop een klomp gemonteerd, zowel voor links als rechtshandigen. We zetten voor u een parcours met hindernissen uit, dat u in zo min mogelijk slagen moet doorlopen. Gegarandeerd golfplezier voor iedereen!

Spelregels boerengolf

De spelregels van boeren golf zijn eigenlijk heel simpel. Ze lijken zelfs een beetje op die van midget golf. Alleen boeren golf word gespeeld met een golfclub met een klomp eraan en word gespeeld op een weiland of stuk strand.

De groep word onderverdeelt in kleine teams. Deze teams moeten in zo min mogelijk slagen de bal in de hole (of put) zien te krijgen. Na afloop van het hele parcours worden alle slagen bij elkaar opgeteld en het team met het minst aantal slagen heeft gewonnen.

Wij bieden Boeren golf niet aan als losse activiteit. Hiervoor kun je het beste kijken op Banen Nederland. Wij bieden dit onderdeel wel aan als onderdeel van onze zeskamp of beach games.

Een vergelijkbaar onderdeel is bijvoorbeeld voetgolf. Het principe van dit onderdeel is eigenlijk hetzelfde als bij farmersgolf alleen werken we hier met voetballen ipv voetgolfballen. Er is bij footgolf ook geen club maar we schoppen.

Boerengolf als onderdeel van een zeskamp of beach games?

First Choice Events heeft activiteiten georganiseerd voor onder andere..

Geslaagde First Choice events