Teambuilding
Bedrijfsuitje
Workshops
Blog
Beschikbaarheid
Teambuilding
Bedrijfsuitje
Workshops
Blog
Beschikbaarheid
In dit artikel
Inhoudsopgave
Artikelen in deze categorie
Wanneer begin je met de organisatie van je bedrijfsuitje
Hoe organiseer je een bedrijfsuitje?
Wat zijn de beste locaties voor je bedrijfsuitje?
Hoe kun je op je bedrijfsuitje besparen?
Home
Organisatie uitje
Hoe kun je op je bedrijfsuitje besparen?
Hoe kun je op je bedrijfsuitje besparen?
Jasper Boekbinder
03 oktober 2017
Organisatie uitje
Delen
Delen
Delen
Delen
De organisatie van een
bedrijfsuitje
kost het nodige. Het is altijd een hele puzzel om alles binnen het gestelde budget te doen.
Maar meet slim plannen en met de volgende tips kun je een hele hoop besparen op je bedrijfsuitje zonder in te hoeven leveren op de kwaliteit.
Probeer zoveel mogelijk bij 1 afnemer te boeken
Drank afkopen ja/nee
Onderhandel over de prijs
Ga er op voorhand vanuit dat niet iedereen komt.
Na werktijd houden.
Dicht bij kantoor
Alles op 1 locatie of heel dichtbij elkaar
Keuze van de dag.
Keuze activiteiten
Zorg bij sportieve activiteiten zelf voor flesjes water voor iedereen zeker 2 a 3 pp
Hulp nodig bij de organisatie schroom niet om me te
mailen
Dit artikel word continu bijgewerkt.
Heb je vragen, opmerkingen of suggesties laat het me hieronder zeker weten.
Reactie plaatsen
Edit article
Dashboard
Settings
Website Design
Article cached on Wed. 30 Oct 19:12
Renew cache
Wij maken gebruik van cookies
Wij gebruiken cookies op onze website om de gebruikerservaring optimaal te houden.
privacy policy
Cookie instellingen
privacy policy
Alles
Functioneel
Functionele cookies zijn noodzakelijk om een website te gebruiken. Ze worden gebruikt voor basisfuncties en zonder deze cookies kan de website niet functioneren.
Statistieken
Statistische cookies worden gebruikt om anoniem informatie te verzamelen over het gedrag van een bezoeker op de website.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de website. Hierdoor kunnen website-eigenaren relevante advertenties tonen gebaseerd op het gedrag van deze bezoeker.