Megavlieger bouwen met de Vrijwillige Brandweer bij Paviljoen de Strook
05 juli 2017
2 min. leestijd

Megavlieger bouwen met de Vrijwillige Brandweer bij Paviljoen de Strook

Vandaag mochten wij met het gezelschap van de Vrijwillige Veiligheidsregio Utrecht megavliegers gaan bouwen bij Paviljoen de Strook. Meteen na aankomst werden de eerste ontwerpen voor de vlieger al bedacht. Waarna ze in groepen aan de slag gingen om een deel van de vlieger te maken. Nadat alle groepen hun deel van de vlieger ontworpen en in elkaar gezet hadden, konden alle delen samengevoegd worden. Waardoor er een mooie grote vlieger ontstond. Het samenwerken van de vrijwilligers van de brandweer kwam sterk naar voren en heeft als resultaat een mooie vlieger opgeleverd.

Paviljoen de Strook

Paviljoen de Strook is een recreatieterrein bij de Loodsrechtse plassen bij Breukeleveen. Het is een mooie locatie aan het water en voor ons was het zeer geschikt om hier op een groot grasveld megavliegers te bouwen en deze de lucht in te laten.

Met het zonnetje aan de lucht, de locatie aan het water en de gezellige groep vonden wij het een zeer geslaagde dag! We hopen dat jullie er dan ook net zo veel van genoten hebben. Geniet hieronder nog even na van alle foto’s :)

Megavlieger bouwen Paviljoen de Strook Brandweer

Facts

Locatie: Strandpaviljoen de Strook

Datum: 5 juli 2017

Programma: megavlieger bouwen

Gezelschap: Vrijwillige brandweer veiligheidsregio Utrecht

Aantal Personen: 20

Snel en makkelijk onze beschikbaarheid opvragen.

[gravityform id="3"]

Waarom kies je voor First Choice Events?

• Klant beoordeling van 9.2
  • Binnen 15min. antwoord