Diverse groepen zandsculpturen in Noordwijk en IJmuiden
13 juni 2016
1 min. leestijd

Diverse groepen zandsculpturen in Noordwijk en IJmuiden

's Ochtends 7:00 uur zand bezorgen.Vandaag zandsculpturen Noordwijk en IJmuiden, een uitdagend logistiek project 🙂 Drie groepen tegelijkertijd laten zandsculpturen. 2 groepen in Noordwijk en een groep in
IJmuiden. ’s Ochtends om 7:00 aanwezig op het strand om de materialen te brengen en het zand te laten bezorgen.

Zandsculpturen Noordwijk

Alles netjes klaar zetten voor de groep zandsculpturen bij Beachclub O Noordwijk.

Beachclub O en Het Zuiderbad bij beide paviljoens voor bijna 100 personen alles netjes klaar gezet. De Bokje, de bekisting, sculptuur zand, water, geluidset en de tools (gereedschappen) alles tot in de puntjes verzorgt.

Paviljoen Noordzee (IJmuiden)

Daarna zandcarver naar IJmuiden gestuurd (paviljoen Noordzee) om daar de laatste groep voor de workshop zandsculpturen te ontvangen.

Dat is in totaal 3 groepen van in totaal 225 personen:) Geen probleem natuurlijk voor ons.

Op iedere Locatie

Al onze workshops kunnen wij op een locatie naar keuzen verzorgen. je mag zelf de locatie bepalen. We kunnen je hier wel bij adviseren. Neem hiervoor gerust contact met ons op 085-4011142.

We zijn door de jaren heen al op veel plekken geweest en zijn met de meeste locatie wel bekend. Ondanks dat wij de workshop zandsculpturen vaak op het strand uitvoeren hoeft dit zeker niet. We nemen altijd ons eigen sculptuur zand mee. Mocht het nodig zijn nemen we het ook weer mee terug.

3 groepen zandsculpturen op 3 verschillende locaties

Naast beachclub O lekker uit de wind zandsculpturen.

Een verliefd stelletjes van zand. wat een prachtig resultaat aan het einde van de workshop.

Strand Noorwijk

Facts:

Locatie: Beachclub O  (Noordwijk), Het Zuiderbad (noordwijk) en Paviljoen Noordzee (IJmuiden)

Datum: 8 juni 2016

Programma: Zandsculpturen

Klant: SPEV/ Noordwijk Events

Aantal personen: 100 , 92  en 25

Reactie plaatsen

Snel en makkelijk onze beschikbaarheid opvragen.

[gravityform id="3"]

Waarom kies je voor First Choice Events?

• Klant beoordeling van 9.2
  • Binnen 15min. antwoord