Teambuilden met 760 medewerkers van Takeaway
10 juli 2018
4 min. leestijd

Teambuilden met 760 medewerkers van Takeaway

Vrijdag 6 juli was het zover, het bedrijfsuitje van takeaway.com! Met zo’n 760 medewerkers gingen we de hele middag verschillende activiteiten doen. Van zandsculpturen tot een potje voetbal, maar het was ook mogelijk om een yoga sessie te volgen of te gaan raften in de zee!

Toen iedereen bij Bernie’s Beach Club in Zandvoort arriveerde, moesten zij een keuze maken tussen de verschillende activiteiten: raften, yoga, paddle boarding, beach games, een volleybal toernooi of zandsculpturen. Daarna was het eerst tijd om van een lekker drankje te genieten en bij te kletsen met collega’s. Na wat korte presentaties mocht iedereen naar het onderdeel gaan waar zij zich voor hadden ingeschreven.

Beschikbaarheid opvragen.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zelf ook een zeskamp

Tijdens het volleybaltoernooi ging het er fanatiek tegen aan. Teams werden gemaakt en al snel begonnen de eerste wedstrijden. Winst en verlies werden beide gevierd en het was een gezellig en competitief toernooi. Naast het volleybaltoernooi waren er ook diverse andere activiteiten op het strand. Sumpitan oftewel blaaspijp schieten waarbij het de bedoeling was dat de deelnemers de bullseye zouden raken. Hoewel de afstand best groot was en bijna niemand het eerder had gedaan, is het toch een aantal deelnemers gelukt!

Teamwork kon niet ontbreken

Ook een potje voetbal kon niet achterblijven. Naast het reguliere voetbal (wat ook al lastig is op het strand) was er ook een andere vorm, namelijk bumbersoccer. Hierbij dragen de deelnemers een rond ballen pak waardoor het bijna onmogelijk word elkaar niet om te stoten. En dat is dan ook het leukste aspect van het spel: elkaar omstoten, maar als je eenmaal op de grond lag, was het beste moeilijk weer overeind te komen. Hier kwam dan toch het stukje teamwork om de hoek kijken. Elkaar weer omhoog helpen en vooral met elkaar lachen.

Waar ook veel teamwork bij kwam kijken was het raften. In verschillende teams ging iedereen in een boot de zee op. Aan het strand was het best wel aan het waaien waardoor er een paar flinke golven ontstonden. Dit schrok de deelnemers niet af en zij gingen dapper het water in. Iedereen kwam weer veilig en lachend het strand op en alles is goed gegaan!

Het was een ontzettend leuke middag waarbij woorden eigenlijk te kort schieten om de sfeer te omschrijven! Wij van First Choice Events willen Bernie’s Beach Club ontzettend bedanken voor de leuke locatie en de samenwerking. Daarnaast willen we takeaway.com bedanken voor de gezellige sportieve en creatieve middag!

Feiten:

Locatie: Bernie’s Beach Club zandfoort

Programma: Diverse beach games, volleybal, raften, yoga, paddle boarding en zandsculpturen

Gezelschap: Takeaway.com

Datum: Vrijdag 6 juli 2018

Reactie plaatsen

Snel en makkelijk onze beschikbaarheid opvragen.

[gravityform id="3"]

Waarom kies je voor First Choice Events?

• Klant beoordeling van 9.2
  • Binnen 15min. antwoord